Friday 29 March 2013

new family of blogger!!!!


hey guys n semua readers blog nie.hahaha....for the 1st time..nia ak nak bagi taw hampa semua laaa...kawan aku sorang nia ada buat blog..sama macam aku jugak laaa...hahaha...terkejut aku...tetibe je cakap at aku..yang dia nak buat blog.....so aku & tasnem pon buat kan la blog dye...kesian pulak..nanti menangis lak..hahah...boleyh plak..dye nie yang seorang budak pndai pasal internet tak taw macam mana nak buat blog...nak sign up pon tak taw...tergelak aku....hahaha...so bile dah siap sign up...time tu cantik kan blog dye...wuuuu..mule2 biase je blog dye..aku baru je bukak tadi..wowww fantastic baby...cantik wooo..kalah aku punye blog...jelez k jelez...haha..so kepada readers aku n semua follower aku...jom la follow kawan aku nie...keluarga baru dalam bidang ber blogging nie..hahaha..support dye keyh..nie  dye punye blog..tengok la erk..berharap sangat -->http://muhammadnaqib96.blogspot.com/


No comments: