Monday 31 December 2012

last update in 2012

hehehe.....hari nie dah 31/12/2012..hari last aku kat form 4...means..tahun dpan alu form 5...ooommmaaiiiggooodd...tahun dpan SPM..hadoooo...acane nie..huh..slagi x exam..slagi tu la bleyh blajar btoi-btoi...klau dah x exam...keja laa..ape lagi..huhuhu...ouke..back to my story...tengah hari tad ustazah rosuhaila(ustazah sekolah aku laaa) n family dye..ajak lunch kat selera rimba.(..sapa dok erea sabak bernm ke sekinchan taw la)..hehehe..best woooo..nie la aku first time turun dari rumah dok p lunch ..nasib baek dye yg belanja...save la duet ayah aku...hahahhaa...

  then lpas habis makan tu..kitorng pon blek laa...bleyh plak otw nak blek tu...ternampak beruang melintas jalan..huh..terkejut gak....kkak ak kte babi...tapi nak kte babi pon bkan...so ayah ak pon call la suami ustazah rosuhaila..dye kte beruang..huhuhu...memang owesome btoi la...tetibe je beruang melintas...huhuhuhu...

ouke..then lpas tu..kitorng x blek rumah tros..kitorng p singgah dkat rumah arwah nenek aku...yang ekarang nie..pakcik aku yang dok situ..hehehe...dah ad pondok...best plak tu..siap ade kolam ikan lagi...dah setanding dah aku tengok rekaan pondok tu dengan pereka landskap..memang cantik gler...huhuhu...kat rumah aku pon ..xsiap-2 ag pondoknye..huhuhuhu...lepas nie..boleyh laa p rumah pakcik aku selalu...hehe...
ouke-2...meh sini tegok gambar pondok tu..huhuuhu


nie pondok dekat rumah sebelah..rumah kkak arwah nnek ak gak...


 nie la kolam ikam..kechik je pon...hehehe


 nak jugak owner blog nie bergambar..hehehhee


 nie la pondok dkat rumah pakcik aku...beautiful right...


 nie plak gambar dri tepi...


 alamak..terambik lak gmbar skit krete ayah aku..kcau laaa..hahaha


 gambar dri penjuru kanan...still lagi cantik


 ouke-2..yang nie plak gambar my second sister..hehheesowi lupe lak nak rotate


 haaa..tu la pakcik aku..klau xnampk..besarkn mate tu..biar nmpak..hehe


ouke la..semua...sampai sini je dlu entri kali nie...mpe di tahun hadapan..insha allah.. :D

1 comment:

SyieraDahhari said...

waa seronok nye ade kampung camni. damai :)
btw, follow here. #70
jemput bertandang ke entry penggulungan 2012 :)