Tuesday, 11 December 2012

12/12/2012 special day or not


haaa..hampa semua nampak title post kali nie..12.12.2012...ntah ape yang special pon aku tak tahu...tapi..dekat facebook..semua dok pakat wat status pasal tarikh nie...ada yang buat nak ada boyfriend baru la..ada yang nak cari jodoh la...macam-macam lagi diorang wat status..seperti tarikh keramat buat manusia..tapi bagi aku..tu cuma tarikh biase je..xda yang special...seperti hari biasa...12/12/2012...memang tarikh yang cantik...sama-sama lah kiita berdoa dekat tuhn yang maha esa..supaya dipanjangkan umur...dan diampunkan dosa yang lalu..ngeE~~...hurmmm..ouke la hmpa semua...rasanya post kali nie pendek dari sebelom nie...tapi tak pa...laen kali kalau ada masa...buat lagi panjang dari sebelom nie..n siap dgan gambar la...hehehe..ouke..see u soon

2 comments:

Nurul Jannah said...

O.yeah. memangg betul . kita sependapat laa. Huu :DD

syafiq syazwan said...

hahaha..ouke..hehe