Tuesday, 24 July 2012

tutorial nak lajukan youtube

assalamualaikum...hurmmm...kalau kite nak melihat video....kite sering pergi dekat "youtube"kan..
hurmmm...kadang-kadang. video yang kite nak tengok tu lambat betulkan loadingnye...kadang-kadang bile video yang kite tengok tu dah mule tibe-tibe je berhenti..aku pon kadang-kadang macam nak jehmpas laptop aku nie...huh..lagi-lagi kalau line tengah lembab..tapi...hari tu aku ade jumpe kawan dekat facebook...dye ajar aku macammane nak lajukan youtube....terbukti...ape yang dye ajar tu ,,aku buat &hasilnye pon betol-betl macammana dye cakap tu...hari nie..aku nak bagitaw korang sume lak...ok sila tengok kat bawah nie ok ----->


                            ============================================================

2 comments:

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

perkongsian yang bagus.. teruskan =)

Salam kunjungan dari Admin Blogger Selangor.
www.shahrulhairy.com

syafiq syazwan said...

ok admin..thankz..