Friday 21 December 2012

wake up in the midnight




huh..jam menunukkan pkol 3:28 pagi waktu malysia...n aku xtaw pkol brape dekat london...hahaha..bajet macam dah ade kat sane..jari-jari ku sedang rancak menari hiphop kat atas keyboard netbook aku niee......tibe-tibe je trbangun dari tdor..ntah kenape.klau nak dikatakan mimpi..ak dah lme tak mngalami mimi...aku pon xtaw...hehehe..sekali lagi.jari-jari aku yang ramat lah comey nie..nak berceloteh n beraksi datas keyboard yang kechik molek nie...hahahaha...actuali aku tak taw nak tulis ape....tapi disebab kan bosan yng teramat sangat.so tulis je la ape yang ad didalam aty fikiran nie...hahahax..maybe tak sabar nak tunggu anak buah aku si danish irsyad tu balek kowt...hehehe...rindu kowt  ...dah lame tak balek sini...umur dye baru 3tahun..n taon depan masok 4 taon..tapi dah pandai caka macam orang besar..hahaha...taon depan laa.dye masok sekolah..hehehe.....nie budak kechik nie..hohohoho...comey tak...






time nie..dalam kerete..onthe way p airport nak hantar aku n mak ayah aku p langkawi...hehehe

hurm..aku rase..ckop la sampai sini dlu..hehehe...bye..see u soon

No comments: