Friday 21 December 2012

aku ada cita-cita..korang ade..

huh..terase laen macam je kalau jari nie tak menari kat atas keyboard dan membebel kat blog aku nie..hahaha...rindu kowt..dlu aku yang cetek IT..sekarang dah taw macam-macam...cakap je ape..aku boleyh carikkan....cehhh..macam aku sorng je boley...hahahadah brape ary aku tak update blog...hohoho..terase rindu yag teramat sangat..rase macam sentiase je nak ade dengan keyboard netbook nie...hehehe..(huh..bek ko kawen je la weyhh..asyik rindu je)..ehhh..ko giler...mne ad manuia kawen dengan netbook..giler ke..hahaha...ouke-2..jaoh btoi ak dik melencong nie...luar tjuk dah...nun sampai ke manchester tu...oppsss manchester????..ape kene mngene nie..helloooo..mzty laa ade kene mngene...hehehe...malam semalam..aku baru je clash dengan awek aku..(laaaa..pasai pa dok clash..ksian dye)..haish..mu nie...taon depan aku SPM laaa..aku ulang semula SPM...sijil pergi mati ke...uishh..mulut tu jangan celupas sangat...aku cili mulut ko tu kang...baru taw..hahaha/....sijil pelajaran malaysia laaa...haish...tu pasai aku clash ngan awek aku tu..bukan tak sayang...tp..pelajaran kan penting...SPM tu..pnentu mse dpn..so..ape kne mngene ngan manchester..haish..dok tya lagi..sabar laa...aku nak cter la nie..haaa..menchester..sapa xtaw..budak kechik pon taw...hahaha..pasukan bola sepak laa...manchester united....opss..bukan pasal bola eaaa..haa..cite-cite aku..nnty lepas SPM..aku nak p manchster....blajar kat sne..besttt wooo...bukan senang nak dapat belajar kat sne...ssah..kne lulus SPM...hurmm..aku harap ak dpat ape yang ku target time SPM nnty...hurmm..ouke laa..aku nak out...dah nak maghrib nie..mandi pon blom..tp still wangi ouke..hahaha..ouke la sume..jumpe  di laen entri..byeeee

No comments: