Friday 4 January 2013

special entri : miss my bestfriend


haaa..wat nie entri 1st untuk tahun 2013 nie..hehe..lame dah aku tak update blog nie..makum lah..sesi peekolahan dah mula,,kerja-kerja sekolah pon dah banyak..so time cuti je la aku update..tu pon kalau ada masa...klau tak de..nak wat camne lagi kan..ouke-ouke..back to the story..kali nie entri nie..aku buat special punye..just for u friend..

hurmm..name dye ainul azreen bt azmi..bdaknye kechik molek je..comey tu..ade la..huhuh..dye la satu-satu nye..kwan perempuan yng paling ak rapat..xde sape yg lagi rapat taw..sronok kwan dengan dye nie..ak knal dye mse ak form 1..so mmang rpat sesangat laa..klau xdgr suare dye satu ary..mmang xsah..slalu glak-glak ngan dye...dye jgak laa yg ajar ak math time sbelom PMR..mse trial ak..result mmang trok gle untuk math..nasib baek dye ad tlong ajar kan ak..n alhamdulillah..ak lulus..

sepanjang tahun 2012..mmang byk kenangan ngan dye..klau time dye blek rmah..mmang xsah klau xmcg dye..ad je yg disembangknnye..huhu..dye slalu tye ak psal sorang bdak yg dye mnat tu..waahhh..jd spy ak untuk dye..hahaha..lpas tu..dye nie..memang lah tersgt suke lpak dkt blik ckgu faizah..cikgu kaunseling..ak ngan tasnem pon slalu gak lpak sne..hehe..sembang-2 ngan diorng..memang owesome..

cuti sekolah td..wahhh..lagi best..tiap-tiap malam mcg aku..hehehe..best laa..ade org tman ak time aku bosan..xde la sunyi sepi je..lpas tu..kalau on9..slalu je main tag-tag name kat dalam status...sampai ltih aku dibuatnye..dye taip laju gile..klah ak taip,,,huhuhu,,,ak  ske sakat dye...ske wat dye tcing ngan aku,,,sampai ad orang kte,,kitornag nie couple...whattt???couple..hahaha...mrepek je orang ygang kate camtu...pdaahal kitorng nie kwan je...kwan yang sangat rapat,,,teman tapi mesra aku...ngee~..ak dah anggap dye cam adq aku dah..dah l kechik je orangnye..huhuhu..(bukan perli  ea)

tapi tu semua cume tinggak kenangan je...tahun 2013 ..dye dah pndah ke samth sungai bertih kat klang...even dye x dduk asrama..tpp kitrang x mcg pon..ble la ko nk on9 kan..rindu kowt...aku xpenah ag rindu sangat-2 nie..lagi la dkat kwan yg rpat cam ko..kat sklh pon..xsmngat nk bljar..skarng nie dh xde lg suare ko yg kuat tu..yg ske lepak.rindu semua tu...lpas nie klau ak tak pham math..sapa yang nak ajar aku...ko sorang je boleyh pham kan ak math...xde sape pon..rindu woiii..
 rindu sangat-2 kat bdak nie ,,,last aku jmpe dye..time 1/1/2013 td.time nk bli bku tu...sehari je jmpe dye..lpas tu..esknye dye dah pndah..sedeyh wooo..mnx maaf klau ak ad wat slah kat ko..








btw..aku nak mnx maaf sangat-sangat nie..coz curi gambar ko...hehehe..sowi taw..jangan marahhh..nanty x comey taw..hahaha..miss u friend




No comments: