Saturday 12 January 2013

satu hari di sekolah


perghhhh..penat giler ar.pagi tadi..dok satu hari dekat kelas je.....dah laa yang datang 7 orang je termasuk aku.....uish..dengan tak makan tengah hari nye lagi...giler betoi...dri pukul 9.30 ak gerk pegi sekolah..sampai laa pukool 4.30..baru la balek..owh yee..lupe lak nak bagi taw ape aku buat dekat sekolah...huh..pagi tu..aku n kawan-2 aku p cat kelas aku..bagi nampak cantik .....then mmbaek pulih meja-2 budak-2 kelaz aku..tukar semua meja byg besi kepada meja kayu..then balut dengan pembalut hadiah...huh..penat gler ar...
then..dah siap tu plak..dok p mop lantai n bersihkan cat-2 yang menitik kat lantai tu....lagi laa penat..huh..sampai thinner beli 2 botoll...giler betoi...then..yang paling tak tahannye..dok p spray kipas siling kat kelas ak tu..dengan warne emas..perghhhh...dasyat betoi member aku nie...bengong betol.....lepas dah siap tu...susun meja tu macam asal...perghhh..comfem budak-2 asrama balek nanty terkejut...ade chance kelas aku nie menang pertandingan keceriaan kelas..hohoho..minggu depan pulak..katenye..nak luki dinding kelas aku nie..nak lukis ape pon aku xtaw..aku,zulhafiz dengan syazwan gaak yang jd mangse untuk lukis nanty..hadoi...tapi tak pe lah..tahun last kan..taon depan aku tak sekolah dah..hahaha...lepas siap-2 kemas kelas tu..balek kejap..then tasnem kate nak melawat cikgu bahasa melayu kitorang..tapi tak jadi pulak...sebab cikgunye takde..hadoiii..terpakse tukar plan B..iaitu..lepak dekat sawah padi..dekat dengan palong...(sape tak taw palong tu ape..p search google)hahaha...lepak punye lepak..dah pukol 6.40...aku pon blah laa..balek rumah...kalau lambat balek...nant tak bole keluar dah...haha..oke la semua..sampai sini je la entri kali nie..ade mase...aku post lagi kat sini..byeee~~owhhh ye..sebelum terlupe..jom ramai-2 like page baru saya...ajak kawan-2 korang sekali ea..like ramai-2 -->https://www.facebook.com/ImaginationMakeIllusionBecomeBeautiful?ref=hl

No comments: