Saturday 19 January 2013

header baru


hehehehe..dah lame kan aku tak mengupdate blog aku nie..huhuhuhu..maklom lah..buzy dengan keje sekolah yang cikgu bagi bertimbun-timbun...letih tangan aku nak mnyiapkannye...hari selasa nanti pon....3 keje sekolah kene hantar..kalau tak..nanty kene marah...nasib baik 2 keje sekolah tu..jus salin nota..n summary je..yang lagi satu lak...science..process skill form 5..haaduuuyaaiii..api tak pa laa..demi SPM..sanggup buat pa saja..ecececeyhhh...ayat nak power je...hahaha,,btw..bact to the story yang aku nak cerite nie..seee..nampak tak header baru blog aku tuu...comey kan..perasan kejap..hahaha..baru buat meyh...finally ..aku ade header sendiri..n..sebelom aku terlupe...gadis dalam header tu..bukan awek aku yee..tolong jangan salah faham..aku kawan je dengan dia...hahahaha..cantik n comey kan dye..hehhe..oke laa..sampai sini je la aku nak cerita dekat korang semua..bye..see u next post.. :D

No comments: