Tuesday 14 August 2012

~~ SELAMATT HARY RAYE ~~

berlalulah sudah ramadhan,,sebulan berpuasa,,tiba syawal kita rayakan,,dengan rasa gembira,,anak muda dirantauan,,semuanya pulang kedesa.,,ibu dan ayah keriangan,,bersyukur tak terkira ~~
                                  Gambar Selamat Hari Raya Aidilfitri
assalamualaium..huhuhu..tengok lirik lagu dekat atas tu..hehe..dah tentu la pasal raye.hihihiihi...sape yang tak taw lagu nie..pegy cari dekat internet sendiri...tapi tak kan tak taw pulak.hehe..huhu..raye disambut 2 kali stahun..untuk orang islam je la...hehe..yaitu 'hari raye aidlfitri' dengan 'hari raye aidiladha'...yeeeaaa.seronoknye..dah nak raye...hurm..hahax,,tapi aku rase raye taon nie macam tak best je...aku pon tak taw kenape..kalau raye yang lepas-2 nie...seronk je...maybe budak-2 kampung aku dah ade yang pegy sambung belajar..hehhe...tinggal budak-2 yang seumur dengan aku je & bawah aku....tu pon sembahyang terawikh sikit je...kalau dulu ..tiap malam mesti maen meriam & maen mercun..hahha...dalam kesempatan nie..aku nak ucapkan SeLaMaT HaRy RaYe AiDiLFiTrI MaAf ZaHiR & BaTiN..hehhe..sebab ape aku caakap dulu and wat entri nie awal-2..ye la..nanty mane taw tak sempat nak update..kan susah..huhuhu..maybe raye keempat or raye kelime...aku update ag..n ak akan masokkan gambar raye taon nie dekat kampung aku...inshaallah..hihihi..hurmm.. 

                             Gambar Selamat Hari Raya Aidilfitri

gambar dekat atas nie..khas untuk..kawan-2 aku yang dok jauh dari aku..hehe..

sepanjang menuju ke hari raye nanti..aku on9 facebook ak..pakai fon je....sebab ade sedare aku balek..nanti abis aku punye notebook nie rosak...kalau dah besar tak pe..nie harap je umor dah 12 taon n 14 taon...tp perangai still macam budak darjah satu..hehehe...

                                                           Gambar Kartun Hari Raya Aidilfitri



hehhe..selamat ary rye korng yg bce entri nie..
hahax...ok la smua..aku nak blah dah nie..k bye ..assalamualaikum..hhihihi =D

2 comments:

kau dan aku said...

slamat ary rye la..bukak skola 6t nk duet rye ok ?

Syasya Aulia said...

Selamat Ary Raye jgk..huhuhu...