Thursday 9 August 2012

bulan ramahan dah nak abis+keje-2 yang nak kene buat ..

ASSALAMUALAIKUM~~
emm..haish...macammane ea nak buat citer untuk entri kali nie..hahahax..owhh ye..haha ..pejam celik-pejam celik,,kalau tak pejam-pejam mamcam mne...celik arr..hahax..lawak tak..ok fine kalau xlawak..emm tak ku sangke tk ku duga...rupe-rupenye ramadan taon nie dah nak habis dah...aku langsung tak perasan...ingatkan lame lagi...rupenye mminggu depan dah raye dh...ary jumaat...haish...sedeyh kowt...ye la...mane la taw kan..taon depan tak dapt jumpe lagi ramadhan...bukannye boleh taw pon kan bile kite mati....maybe esok dah takde..maybe minggu depan allah tarik nyawe nie..hurm....amalan tak cukop lagi..


                                    wallpaper ramadan, ramadhan wallpaper, puasa 2012
                                                           cantik tak gambar nie...hehhehe..
aku harap Allah akan panjangkan umor aku..untuk jumpe ramadhan taon depan..

eeccceeeeeeeh~..macam esok dah raye je kan..hahahx..xpe la...takot lupe nnty nk update blog malam raye nnty  ..huhuhu..
ok la ..stop citer pasal nie...

hurmm..minggu lepas ..aku ngan sume member-member aku...laki n pompuan...baru je habis siap kan
folio tarikh islam untuk perikse sijil menengah agame(SMA) untuk sume sekolah menengah agame yang ade kat selangor nie...huhuhu...ok-2..ary nie pulak...baru je cikgu bagi taw kitorang(form4)ade projek kertas 3 untuk prinsip akaun...haish...penat kot...dah la kne wat folio..baru je lepas buat folio...dah kene buat lagi...huh...penat kowt..nnty lepas siap buat prinsip akaun nie...kene buat folio untuk sivik pulak...adoy..pening kapale wooo~ ~..hurmm..lepas raye nanty ade trial  SPM untuk form5 & trial SMA untuk form4..adooooy..buku tak bace lagi...macam mane nie..huh..nasib baek aku dh bole hafal tafsir hadis dengan tauhid feqah..huh...tarikh islam ,bahase arab1 &bahase arab 2...ntah macam mane la nnty..harap-harap lulus la..lepas habis sekolah nnty aku nak pegy masok UIA..hahax..besarkn cite-cite aku...korang ade???hurmm...ok la..dah penat jari aku menaip untuk entri kali nie..k bye ...assalamualaikum..peace no war:)

No comments: