Friday 25 January 2013

never sleep tonight

assalamualaikum..haii semua..dah lame kan aku xbuat entri..huhuhu..maklumlah..line broadband akunie lembab..so ..susah skit la nak menghupdate blog...seee..tgk tajuk entri kali nie...eceeeehhh..perktaan never  tu..macam dah tak nak tidur untuk malam nie..actualy..aku tak boleyh tidur..aku pon tak taw kenape .dari pukul 9 aku dok on9 facebook,,then..off blek ..lepas tu..bace cerita dekat internet..pon xbuat aku jadi mengantuk...argghhhh.....susahnye camnie.....then aku on9 balek sambil bukak blog..yang dah lame tak dibukak...hahaha..so dengan kesempatan nie la..aku dok menghupdate blog..see..merepek dah aku punya entri kali nie...tapi tak pa..bukan selalu..(walaupon sebenarnye selalu merepek)..hahah...huh..nak cerita nie....pagi tadii...sekolah aku ad wat merentas desa..wahhh..penatnye bukan kepalang..mane tak nye..jaoh gile..time latihan tu..pendek je track dye..nie yime..betoi-2..punye la jaoh...tp best ar...sbab ape..aku tersenarai dalam top 30 menegah atas..rmai tu dah lelaki menengah atas....hahaha,,bukan senang taw...seperti biase la..nombor 1..member aku..name dia nizam...tiap tahun..dia je yang menang...hahaha..penat wooo..btw..mase aku  dah smpai sekolah tu..aku p la msok klaz kjap..amek angin (lepas tulis name untuk penambahan markah rumah sukan)..aku p la urun nak minum..sebab haus sangat..aku nampak laa sorang member pompuan klaz aku  nie..balek sekolah naek kereta dengan ustazah..ksian woo..kaki dia kejang...nasib baek xtrok sangat..klau tak..tak taw la camne dia nak jalan nnty...hehehe..lpas tu...ptang tu plak..aku tasnem n naqib p sungai besar..buat ape..makan laa..mkan dekat kfc..wahhh..best..bukan selalu dapat pe kfc makan ngan member..hahaha......emmm..aku rase..sampai sini je la post aku...bye.assalaualaikum..see u in the next post..haha

No comments: